nedeľa 14. novembra 2010

Ako niekto dokáže potešiť


Ako som si kúpila citrónovú a melónovú zmrzku v centre Bratislavy a cítila sa tam fajn. Ako som jedla grilovanú tekvicu a počúvala biť kostolné zvony. Ako som si vykračovala tmou. Aký bol výlet do Viedne krásny a ako som behala len po popadaných listoch. Ako som jedla chleba vo vajci a spala dlho. Ako bol v rozhlase životopis venovaný Paulovi Cézannovi a ako sa mi páčil. Ako som si kúpila šaty za 5 evro. Ako sa mi v hlave ozývalo slovné spojenie "tak určité". Ako si odo mňa malé dievča pýtalo peniaze a aké boli na výstave pekné fotky malého chlapca - brata. Ako som si trhala bršlen. Ako som sa ponáhľala po moste cez Dunaj. Ako som si spravila road trip po Pétržálke. Ako som kreslila strom - aj s koreňmi. Ako som pila pivo a "caipirošku". Ako som sa cítila dobre "v slovenčine". Ako som povedala, že ja za 14 evro do divadla nejdem, keď ho v Brne mám za 10 Kč. Aká bola Frida Kahlo krásna s rozpustenými vlasmi a cigaretou. Ako som nadávala na kopce, zase. A ako boli všade moje vlasy. Ako som plakala. Ako mi bolo smutno. A aj veselo. A aj šťastne. Šťastne ako keď padá sneh.

Tak takto a ešte všelijak.