sobota 6. augusta 2011

O nociach, nechtoch, mydle a kunde.

Mňa ako tak celkovo niekedy napádajú divné veci.

Kapitola mydlo. Kedy ste sa naposledy umyli obyčajným mydlom? Za 10 kč alebo 40 centov alebo tak nejak... Úplne iný pocit. Viem, že vysušuje pokožku a podobné kraviny, ale ja ju mám takú hebkú, že mi to raz za čas nevadí. Záviďte mi. Detské mydlo, orgovánové mydlo, olivové mydlo. Mňam. Pokožka umytá detským mydlom vonia nádherne. Opomeňme v tomto prípade prirodzenú vůni tela. Ach, už aj malé deti umývajú všakovakými hypoalergénnymi gélikmi. Zatratenie.
Aspoň raz do týždňa zažiť ten pocit.

O flamencu. Svetoznáme flamenco mi sem prišlo povedať, že som guapa. (To len tak, zdvíham si ego)

O nechtoch. Napadlo vás niekedy, aké nechty skrýva vaša priateľka pod lakom? Mňa hej. Nechty a prsty a odtlačky sú celkovo unikátnou záležitosťou. Škrabkajúcou.


O kunde. Brno je zvláštne mesto. Tak zvláštne, že vás v noci rómsky spoluobčan pod zámienkou predaja hodiniek chytí za kundu. V noci.


Som hladná. O polnoci. Noci sú celkovo také iné, pomalé, vláčne, voňavé, chladné. Mám s nimi intímny vzťah. Menej často počas nich.