štvrtok 6. marca 2014

Štvrtok, o žihľave a čiernom čaji

Bola mi taká zima, že som si musela napustiť plnú vaňu horúcej vody. Ponorila som sa do nej a ani nasledujúcich cca 5 minút mi nebolo teplejšie. Nemá niekto knihu o bonsajoch? Hodila by sa mi do scenára. Som boh, vaňový boh, vidím všetko pod aj nad hladinou. Pena sú oblaky. Pozícia boha. Dobre by sa v tejto vode milovalo. Musím si stiahnuť ten scenáristický program, ževraj je to s ním oveľa jednoduchšie ako s wordom. Tá pena, ktorou sa umývam vonia ako jedna dovolenka. Presne tak isto. Kedy začne rásť žihľava? Hodilo by sa z nej nasušiť. Na detox čaj, lebo je naozaj čo detoxovať po tejto zime... Ten ping pongový turnaj včera bol super. Bavila som sa. A aj keď som si vedľa odbehla na karaoke. Skrachované a nechcené štyricátky. Smutné trochu. Ale aj dekadencia.

Ani vo vani sa myšlienky nezastavia. Stále idú. Vypnite to.