piatok 11. februára 2011

Tarararara. Bodka.

Chýba mi dážď, vrzgot stromov a potoky, cez ktoré sa dá prechádzať vo vyhrnutých rifliach.
...
Chýba mi mokrá žihľava, na ktorú nadávam. Rastie totiž okolo každého bazového kríku. A ja tie sladké kvety nemôžem otrhať.
...
Chýbajú mi mravce v tráve a divoké jablká na divokých jabloniach v opustených sadoch.
...
Chýba mi mráz a praskajúce drevo v peci. Chýba mi to teplo pod obrovskou duchnou hore v izbe.
...
Chýbajú mi všetky tie farebné sukne a výhľad na Kriváň tesne po prebudení.
...
Chýbajú mi lesné jahody a černice natrhané do kytice.
...
Raz by som sa chcela hojdať v sieti zavesenej medzi dvoma orechmi.
...
Chýba mi výhľad z balkóna "našej" studenej kuchyne.
...
Chýbajú mi kamene a raky v potoku.
...
Chýba mi chlieb vo vajci.
...
Chýba mi vianočka a horúce kakao.
...
Chýba mi prihorený nos od slnka a šaty na ramienka.
...
Chýba mi senník, v ktorom sú myši a tiež mi chýbajú "senné" kocky 1 x 1, na ktorých sa dá sedieť a pozorovať srnky.
...
Chýbajú mi kraslice a čokoládové zajace schované v lese na Veľkú noc. Ako deti sme ich s radosťou hľadali.
...
Chýbajú mi kvety na lúkach.
...
Chýba mi to miesto kde pod dubom rastú divoké prízemné ruže.
...
Chýba mi Váh a jeho zákutia, kde sa dá opaľovať bez plaviek.
...
Chýba mi opekanie slaniny s cibuľou, rajčinami, paprikou, horčicou a čerstvým chlebom.
...
Chýba mi ticho pred búrkou a presne ten pocit, keď sa zrazu rozprší a ja nemám (ako vždy) dáždnik.
...
Chýba mi štekot psov, kotkodákanie sliepok a vreskot pávov.
...
Chýba mi cesta vlakom medzi obrovskou trávou a kríkmi.
...
Chýbajú mi vodné mlynčeky a čaj z čerstvých jahodových listov navarený v ešuse na ohni.
...
Chýba mi zbierať babuliatka.
...
Chýba mi podbeľ, púpavy, pľúcnik, hluchavka, záružlie, očianka, alchemilka, atď, atď.
...
Chýba mi mať celé nohy žlté od peľu púpav.
...
Chýba mi v noci ležať na lúke a pozerať sa do korún stromov a na hviezdy. A odháňať komáre a počúvať svrčky.
...
Chýba mi nájsť dubáky v brezovom háji.
...
Chýba mi sedieť na lúke a pozorovať pasúce sa kravy.
...
Chýba mi objať ťa.
...
Tak trochu mi chýba Martinský skanzen.
(2. význam)