sobota 8. mája 2010

Siedmeho.

Rada sa prechádzam a objavujem nové miesta o ktorých by sa mi ani nesnívalo. Prešla som dnes asi desať minút chôdze a ocitla sa na ulici, ktorá bola pre mňa naozaj zaujímavá. Dlhá lipová alej vedúca k akémusi parku. Tam som sa však potme neodvážila. Listy líp osvetlovalo pouličné svetlo. Listy silno kontrastovali s tmavým kmeňom stromu. Domy boli prádzne a nesvietilo sa v nich, pretože to pravdepodobne boli úrady... Len v nemocnici bolo za oknami vidieť lekárov v zelenom rúchu a pustenú TV. Na tomto mieste som si spomenula na to, že chcem mať vlastnú bazu, lipu, brezu, nezábudky, divé ruže a neskôr aj krík divého jazmínu. Som zvedavá ako to tam bude vyzerať počas dňa, pretože v noci išiel z prázdnych domov strach. Natrhala som si mladé listy stromov, ktoré lisujem a niektorým z Vás vytvorím prekvapenie. Aspoň také pekné ako čakalo dnes mňa za zónou môjho bežného pohybu po Brne, po meste, ktoré mám naozaj rada.