streda 19. októbra 2011

Sekundový blog

Dnes som pôsobila na mužov jak stredne prepečený steak na ich tanieri. Usudzujem z toľkých zvláštnych pohľadov. Asi to boli kozačky a môj zamyslený look po ceste domov z pohovoru vo wellness centre. Áno, viem, upadám. Ale našťastie len na duchu! (Čo by sa dialo, keby som si kúpila tie krásne vysoké bordó kotníkové čižmietky, po ktorých tak veľmi túžim?)

Kúpeľ v novom byte a našej staronovej kúpeľni je skvelá vec. A je mi jedno, že som trápna, jednoducho som neodolala a jebsla som si tam aj sviečky. A znovu som si pripadala ako morská panna s vejúcimi vlasmi v ružovom mori. A tá horúca para a moje rozmokvané prsty a mokré vlasy, no jednoducho lahoda jak treska s rožkom po roku.

A pochutnala som si aj na tete Alene dnes, zgustla som si pri jej jemnom a nenútenom džavote.

Alena : "Hlavou ženy je vždy muž."

Životná pravda, ktorú treba brať vážne.

Alena : "Máš zadok ako srdce."

EHM. Pri troche... No jebem na to radšej.

Opálený bohém (v reštaurácii) : "Mini paradajky, cheche, už aj paradajsky sú mini, cheche."

Chválim ho za vsunuté písmenko "S", ktoré aj ja so záľubou používam.