streda 2. mája 2012

Almázia tieto sny

Matej sa premeňoval na zajaca a považoval to za skvelý pocit. Na malého huňatého bieleho zajaca. Keď sa najedol ako človek, nebol hladný ako zajac. Jedol šalát s jogurtovou zálievkou ako človek a malý kríček z mojej kytice ako zajac. Strih. Vo vani si holím ohanbie. Precízne ako nikdy. Strih. Matej ide po ulici v hrubom vlnenom svetri a čiapke. Pred našim domom v Brne, teplota cca 30 st. C. Pozdravili sme sa, ponáhľala som sa do TV, kde som účinkovala v relácii, ktorú viedla Janka Hospodárová (tancovala som tam brušné tance) - potrebovala som peniaze. Bohužiaľ som jej povedala, že táto show je trápna presne tak ako ona (IN HER FACE). Vykopla ma. Strih. Večera so strašne veľa chodmi v nejakej kedysi možno trochu dekadentnej reštike v Bratislave. Reštaurácia preplnená ľuďmi, vzduch zafajčený. Medzi ľuďmi sedel i nemenovaný brnenský herec Michal Dalecký (?), ktorý sa narozdiel odo mňa v tomto príspevku hanbil. Prišiel za mnou jeho kamarát  a povedal mi : "M.D. po tebe ide", no nebola to pravda. Prichádza Matej ako zajac a ja ho na kolenách kŕmim šalátom, čo príde všetkým divné asi tak ako to, že sa zhováram so zajacom.